Бізнес
план тренажерного залу
Резюме:
·
Мета плану: заохочення
сільської молоді до здорового способу життя. Надати можливість кожній сільській
людині можливість займатися спортом у професійній залі та з професійними
тренерами.
·
Потреба у
фінансах та їх призначення: на закупівлю
тренажерів, оренди приміщення, предмети інтер’єру та меблі
знадобиться 50 000 грн.
·
Короткий опис
бізнесу та його цільового клієнта: тренажерний зал, який буде розташований
у с. Новотроїцьке буде мати велику популярність серед сусідніх сіл. Його клієнтами стануть підлітки
та дорослі. Для підлітків заняття будуть коштувати 100грн у місяць, а дорослі –
150грн у місяць.
·
Що робить ваш
бізнес несхожим на бізнес ваших конкурентів: це буде єдиний професійний
тренажерний зал у селі Новотроїцьке. Це система знижок серед постійних
відвідувачів. Перше відвідування тренажерного залу зробити безкоштовним.
·
Витяг з основних
фінансових пропозицій: перший вклад у 50 000грн взяти кредт у банку.
Мета та завдання:
·
аналіз ідеї: з кожним днем все більш
популярним стають фітнес-послуги. Це пояснюється тим, що у світі дедалі більш
стає популярним займання спортом. Люди хочуть ходити у спортивну залу, бажають
щоб вона була недалеко від їхньої домівки. Також треба виділити час, у який
звичайна людина може відвідати залу, адже у день всі працюють.
·
основні напрямки
і мета діяльності:
1.
Розробка
індивідуальних тренувальних програм;
2.
Самостійні
тренування на тренажерах;
3.
Тренування під
наглядом самостійного тренера.
·
характеристика
виду економічної діяльності: окупність самоцінності триватиме від 1,5
до 2 років. За цей час планується закупка обладнання.
Продукт (послуга):
·
опис продукції (послуги) та їх
застосування: фізичні
вправи та регулярне заняття спортом добре впливають на здоров’я людини. Спорт
допомагає уникнути такі серйозні захворювання, як: інсульт, хвороби серця,
закріпляє опорно-рухову систему, депресію, гіпертонію, артрит.
·
технологія і
кваліфікація: тренажерний зал - приміщення,
обладнане необхідними тренажерами, в якому працює тренер. Послуги таких залів
орієнтовані на різні сегменти споживачів. Вони популярні як серед жінок, так і
чоловіків.
·
ліцензії/
патенті права: Найбільш
оптимальною організаційно-правовою формою для здійснення діяльності
тренажерного залу є так зване ТОВ. Це буде більш зручно з точки зору
оподаткування, оскільки застосовуватися буде стандартна система оподаткування.
Ліцензія на здійснення цього виду підприємницької діяльності не вимагається.
·
майбутній
потенціал продукту(послуги): визначившись з конкурентами, слід бізнес-план тренажерного залу внести
графу, яка включала б кількість і найменування тренажерів створюваного
тренажерного залу. У цьому випадку можна звернутися за консультацією до
фахівців: професійних спортсменів, тренерів. Звичайно обладнання для
тренажерного залу підбирається для проведення силових і кардіо-тренувань. Це
обладнання дозволить поліпшити витривалість і збільшити силу м'язів. Дуже гарним доповненням до тренажерного
залу стало б надання послуг з відвідування сауни, послуги масажистів. При
бажанні і при наявності фінансових можливостей можна запропонувати ще й послуги
з відвідування плавального басейну.
Аналіз
ринку
Розробка бізнес-плану
тренажерного залу не зможе обійтися без проведення певного роду маркетингових
заходів щодо дослідження місцевого ринку послуг тренажерних залів. Для початку
потрібно відшукати, зібрати і провести аналіз інформації за місцевим
тренажерним залами. У цьому аналізі дуже корисним буде оцінити конкурентів на
ринку надання таких послуг. У аналітичне рішення по оцінці увійдуть такі
показники як кількість тренажерних залів у навколишній місцевості, їх цінова політика
(проводяться акції, знижки), їх технічна оснащеність, а також завантаженість
(кількість відвідувачів). Крім того, слід врахувати і додаткові послуги.
План маркетингу
Визначившись з конкурентами, слід бізнес-план
тренажерного залу внести графу, яка включала б кількість і найменування
тренажерів створюваного тренажерного залу. У цьому випадку можна звернутися за
консультацією до фахівців: професійних спортсменів, тренерів. Звичайно
обладнання для тренажерного залу підбирається для проведення силових і
кардіо-тренувань.
Для успішного виходу залу на ринок
необхідно провести ряд маркетингових заходів, пов'язаних з рекламою клубу.
Найбільш вигідними будуть такі види реклами, як оренда щитів, реклама у
місцевих популярних газетах. Також необхідна вивіска клубу, витрати на яку
теж будуть віднесені на маркетингові витрати.
План
виробництва
Найменування кімнати
|
Займана площа (м2)
|
Тренажерний зал
|
50
|
Роздягальня/душова
|
27/15
|
Господарське приміщення
|
6
|
Тренерська
|
20
|
Службове приміщення
|
20
|
Кабінет директора
|
15
|
Всього площа:
|
153
|
Перелік
необхідного обладнання:
Назва
|
Кількість
|
Ціна(грн.)
|
Сума(грн.)
|
Бігові доріжки
|
4
|
1528
|
6112
|
Лава під
штангу
|
3
|
1400
|
4200
|
Дзеркало
|
4
|
500
|
2000
|
Тренажер,
навантажується дисками
|
2
|
5000
|
10000
|
Кондиціонер
|
2
|
2000
|
4000
|
Персонал
Персонал,
безпосередньо зайнятий наданням послуг: інструктори(2),
секретар(1), бухгалтер(1),менеджер(1), прибральнця(2).
Комментариев нет:
Отправить комментарий