вторник, 11 марта 2014 г.

БІЗНЕС ПЛАН ТРЕНАЖЕРНОГО ЗАЛУ

Бізнес план тренажерного залу
Резюме:
·        Мета плану: заохочення сільської молоді до здорового способу життя. Надати можливість кожній сільській людині можливість займатися спортом у професійній залі та з професійними тренерами.
·        Потреба у фінансах та їх призначення:  на закупівлю тренажерів, оренди приміщення, предмети інтерєру та меблі знадобиться 50 000 грн.
·        Короткий опис бізнесу та його цільового клієнта: тренажерний зал, який буде розташований у с. Новотроїцьке буде мати велику популярність серед  сусідніх сіл. Його клієнтами стануть підлітки та дорослі. Для підлітків заняття будуть коштувати 100грн у місяць, а дорослі – 150грн у місяць.
·        Що робить ваш бізнес несхожим на бізнес ваших конкурентів: це буде єдиний професійний тренажерний зал у селі Новотроїцьке. Це система знижок серед постійних відвідувачів. Перше відвідування тренажерного залу зробити безкоштовним.
·        Витяг з основних фінансових пропозицій: перший вклад у 50 000грн взяти кредт у банку.
Мета та завдання:
·        аналіз ідеї: з кожним днем все більш популярним стають фітнес-послуги. Це пояснюється тим, що у світі дедалі більш стає популярним займання спортом. Люди хочуть ходити у спортивну залу, бажають щоб вона була недалеко від їхньої домівки. Також треба виділити час, у який звичайна людина може відвідати залу, адже у день всі працюють.
·        основні напрямки і мета діяльності:
1.     Розробка індивідуальних тренувальних програм;
2.     Самостійні тренування на тренажерах;
3.     Тренування під наглядом самостійного тренера.
·        характеристика виду економічної діяльності: окупність самоцінності триватиме від 1,5 до 2 років. За цей час планується закупка обладнання.

Продукт (послуга):
·        опис продукції (послуги) та їх застосування: фізичні вправи та регулярне заняття спортом добре впливають на здоров’я людини. Спорт допомагає уникнути такі серйозні захворювання, як: інсульт, хвороби серця, закріпляє опорно-рухову систему, депресію, гіпертонію, артрит.
·        технологія і кваліфікація: тренажерний зал - приміщення, обладнане необхідними тренажерами, в якому працює тренер. Послуги таких залів орієнтовані на різні сегменти споживачів. Вони популярні як серед жінок, так і чоловіків.
·        ліцензії/ патенті права: Найбільш оптимальною організаційно-правовою формою для здійснення діяльності тренажерного залу є так зване ТОВ. Це буде більш зручно з точки зору оподаткування, оскільки застосовуватися буде стандартна система оподаткування. Ліцензія на здійснення цього виду підприємницької діяльності не вимагається.
·        майбутній потенціал продукту(послуги): визначившись з конкурентами, слід бізнес-план тренажерного залу внести графу, яка включала б кількість і найменування тренажерів створюваного тренажерного залу. У цьому випадку можна звернутися за консультацією до фахівців: професійних спортсменів, тренерів. Звичайно обладнання для тренажерного залу підбирається для проведення силових і кардіо-тренувань. Це обладнання дозволить поліпшити витривалість і збільшити силу м'язів. Дуже гарним доповненням до тренажерного залу стало б надання послуг з відвідування сауни, послуги масажистів. При бажанні і при наявності фінансових можливостей можна запропонувати ще й послуги з відвідування плавального басейну.
Аналіз ринку
Розробка бізнес-плану тренажерного залу не зможе обійтися без проведення певного роду маркетингових заходів щодо дослідження місцевого ринку послуг тренажерних залів. Для початку потрібно відшукати, зібрати і провести аналіз інформації за місцевим тренажерним залами. У цьому аналізі дуже корисним буде оцінити конкурентів на ринку надання таких послуг. У аналітичне рішення по оцінці увійдуть такі показники як кількість тренажерних залів у навколишній місцевості, їх цінова політика (проводяться акції, знижки), їх технічна оснащеність, а також завантаженість (кількість відвідувачів). Крім того, слід врахувати і додаткові послуги.
План маркетингу
Визначившись з конкурентами, слід бізнес-план тренажерного залу внести графу, яка включала б кількість і найменування тренажерів створюваного тренажерного залу. У цьому випадку можна звернутися за консультацією до фахівців: професійних спортсменів, тренерів. Звичайно обладнання для тренажерного залу підбирається для проведення силових і кардіо-тренувань.
Для успішного виходу залу на ринок необхідно провести ряд маркетингових заходів, пов'язаних з рекламою клубу. Найбільш вигідними будуть такі види реклами, як оренда щитів, реклама у місцевих популярних газетах. Також необхідна вивіска клубу, витрати на яку теж будуть віднесені на маркетингові витрати.
План виробництва
Найменування кімнати
Займана площа (м2)
Тренажерний зал
50
Роздягальня/душова
27/15
Господарське приміщення
6
Тренерська
20
Службове приміщення
20
Кабінет директора
15
Всього площа:
153
Перелік необхідного обладнання:
Назва
Кількість
Ціна(грн.)
Сума(грн.)
Бігові доріжки
4
1528
6112
Лава під штангу
3
1400
4200
Дзеркало
4
500
2000
Тренажер, навантажується дисками
2
5000
10000
Кондиціонер
2
2000
4000

Персонал
Персонал, безпосередньо зайнятий наданням послуг: інструктори(2), секретар(1), бухгалтер(1),менеджер(1),  прибральнця(2).




Комментариев нет:

Отправить комментарий